6 באוקטובר 2017

להתנהג טוב יותר






















"אתה לא יכול ללמד ילדים להתנהג טוב יותר כשהם מרגישים יותר גרוע. כאשר הילדים מרגישים טוב יותר, הם מתנהגים בצורה טובה יותר "- פאם ליאו

האמת הזאת מובילה אותי בדרך של הורות מבוססת חיבור לילדי.
שימוש בעונשים כגון פסק זמן והתעלמויות, שימוש בתרשימי התנהגות, (הם נועדו לדברים אחרים על פי הגישה הקוגניטיבית התנהגותית) מוביל למאבקי כוח מתמידים. הילד תמיד נאבק כדי להשיג עליונות והורים נאבקים להחזיר את הקשר עם הילד.
התקשרות עם הילד  זו רגיעה ביחסים.

קבוצת מחקרים המבוססת על תיאורית ההגדרה העצמית, שמסבירה שוב מדוע הקשר הוא המפתח. תיאורית ההגדרה העצמית היא תיאוריה של מוטיבציה האומרת שיש לאנשים שלושה צרכים פסיכולוגיים בסיסיים - מיומנות, אוטונומיה וקשר.

כאשר אנשים מרגישים מחוברים לאחרים, הם יותר נדיבים ומועילים. והם לא רק בעלי מוטיבציה לעשות טוב, הם חדורי מוטיבציה לפעולה.
התנהגותם של ילדים קטנים היא טובה. הם משתפים פעולה באופן טבעי, הולכים מדברים, מסייעים בהרבה דברים  - זה בא באופן טבעי.

אז מה זה אומר?
שיש דרכים אחרות להגביר את המוטיבציה ולא לאבד את דרכינו כהורים ולהתמקד בעונשים ותגמולים על מנת להשפיע על התנהגות ילדינו.



"הדרך – העולם הרגשי של הילדים"

עזרה רגשית שלכם בילדיכם בלווי יום יומי שלי

תכנית דיגיטלית באתר סגור, במשך 7 שבועות, 100% אחריות

זוהי ההשקעה שלכם בעצמכם ומתנה ענקית לכל החיים

אני עובדת עם הורים שרוצים לעבור את הדרך ביחד עם הילדים

לפרטים>>> לחצו כאן

אם אתם רוצים לשאול ולהתייעץ (ללא שום התחיבות)>>> לחצו כאן

או התקשרו 054-6262291


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה